Friday, March 22, 2013

Holiday Mood

Posted by Norazo at 5:48 PM
Selalu aku terpikir macam ni.... "bestnyaaa kalau pegi holiday..."
time DPA selalu jeles ngan member2 yang merayau2 pg bejalan².. aku yg pada masa tu di penjara janji besi yang menyesakkan merasa sangat sedeh... boleh???? boleyyyyy
Di petang Jumaat yang berbahagia ini aku selalu merasakan bahagia juga,,, kenapa?? sbb Jumaat maaaaa... maksudnya bsk n lusa SUTI!!!! n ahad malam ada RUNNING MAN 

Tahun ni awal tahun aku sudah melompat d opis. sebab tu laaaa aku teada update blog. busy... pastu masuk bulan 3 ni ada slow sikit.. tp bulan April hingga Ogos Insyaallah melompat lagi la ni.. i'll be waiting for that moment... my only hope for this year is to have a peaceful hari raya. why???? sebab.... raya 2011 balik jak dari cuti raya aku ada presentation PPP (bg ptd mst tau apa ni) pastu raya 2012 pulak balik cuti masuk wataniah (pn program ptd jugak.. DPA la). Dan yang lagiiiii sedih time raya open house ofis kami aku teada. why??? sebab PTD program ni laa.. hadoiiiiii bukan senang mo jadi ptd ni sebenarnya. org tgk ptd cepat naik pangkat. tp tahukah anda2 semua di sebalik semua itu ptd ni susah??? mo masuk ptd mmg susah.. dalam ptd pun susah jg... tp walau apapun saya bangga jadi ptd.. manada kerja senang dlm dunia ni... jual bunga pn susah.. klu x pandai gubah bunga mcm mna?? kalau xda org beli mcm mana??? kalau bunga layu mcm mana??? gitewwwww (aik tiba2 ceta pasal kerja ni salahhhhh)

Aku sebenarnya hari2 ada holiday mood. cuma masalahnya xda usin n masa sja.. klu dua2 tu ada aku p la holiday balik kampung saja hehe.. (mood: saya rindu kereta saya) saya akan balik mengundi insyaallah.. tanggungjawab kita sebagai pengundi adalah mengundi kerana itu adalah hak! 

Hr ni aku tgk gmbr holiday2 jak. rasa mcm holiday la kan. Masnah kasi tgk gmbr dia di jepun, bandung n singapore. aku pn tgk gmbr aku p korea n singapore. wahh bestnya bejalan. tapi balik mesia ni begaru kepala la sbb abes duit dilabur d negara org. Negara tu ketawa kahkahkahkahkah spend money spend money.. wang besar wang besar... negara sndr pulak menangisss uwaaaaaaa... kenapa kenapa kenapa???

apa-apa pun aku mo bergumbira sentiasa supaya sentiasa muda walaupun sudah tuaaaaaaaaaaaaa

byeee...

xoxo

gambar????? teada

0 comments:

 

Something for Nothing~~ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos