Sunday, December 23, 2012

Takziah to my Aunty

Posted by Norazo at 2:11 AM
Jodoh pertemuan ajal maut di tangan tuhan. Aku malam ni terpana dengan satu berita yang sangat mengejutkan. Dalam kesibukan menaip asaimen aku tertidur. Then my phone ringing and my kazen's number popped-up. Aku sdh heran. Then dia menangis2 telling me our uncle just past away. I was really shocked! Why? because ONE it was very sudden cause i recalled he was one healthy uncle. and TWO because he is the uncle i told in my previous entry pasal "saya takut angsa"

Aku x tau knp aku teringat arwah malam ni. maybe sbb ada iklan fear factor yg takut angsa di Astro Ria so aku pn teringat ketakutan ku dgn angsa then membawa kepada pengalaman ku masa budak dan seterusnya ingatan ku kepada beliau bila beliau yg menakutkan kami pasal angsa tu membelit dan mematuk and he was also giving us the tip to weaken the angsa and siap buat demonstrasi lagi!

Sesungguhnya Allah SWT itu maha berkuasa. I hope my aunty and my cousins are fine and strong to face their sudden loss. I feel for them. Takziah ...

Semoga roh ngah mail ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah...

Semoga tenang di sana... My kazen n my late uncle

0 comments:

 

Something for Nothing~~ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos