Thursday, November 8, 2012

Senyum

Posted by Norazo at 11:33 AM
Senyum seindah suria yang membawa cahaya, senyumla dari hati, duniamu berseri, senyum umpama impian, dlm kehidupan, kau tersenyum ku tersenyum kemesraan menguntum

Senyummmmmmm kepada semua, senyumanmu amatla berharga, senyum membahagiakan, dengan senyuman terjalinlaaaa ikatannnnn...

Aku rasa 1Malaysia tau lagu ni kan. Pentingnya senyum ni sampaikan dalam Islam senyum itu adalah sedekah. Knp pagi2 ni aku buat entry ni??? Hehehe... Sebabbbbb di bawah

Tadi aku ngan rumate dah lewat. So as usual kelam kabut. Then terserempaaklaa dengan satu officer ni ni yg aku minatla hehehe.. Dia ni sula senyum so dia senyummmlaaaaaaaa ngan kitorang. Manis gila wey. Aku pn balas dengan senyuman yg palingggggg manis gak. Sebab dia senyum pnya lebar, aku pun senyum leeeeebaaaaarrrrr gila tahap paling manisla hehe.. Pastu sebaik saja
Kami berselisih aku pn gila pnya melting siap nak terjelepok! Hahaha... Kawan aku pn ckp "jia org nmpk ko
La.." aku pn ckp "xla. Aku nak mengelak kakak tu mop" "ko janga nak tipu eh, aku tau ko dah cair" terus aku tergelak.. Wawawa

So to that guy, thanks for ur womderful smile and u made my day hehehe

Senyummmmmmmmm

0 comments:

 

Something for Nothing~~ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos