Monday, September 5, 2011

Beraya

Posted by Norazo at 10:40 AM
Selamat Hari Raya... Assalammualaikum

Lepas baca blog MinMin pasal raya beliau aku pulak terpanggil utk update pasal my raya so far...
So far so good hahaha.. bagi aku tiap2 tahun raya aku semenjak aku besar ni memang sama ja lah...
hari raya pertama pegi umah my makcik makan.. then pastu pegi rumah pakcik (both saudara paling tua dalam adik beradik my parents)..
Raya kedua pulak perut rasa nak pecah sbb everywhere we went pun makan all the way.. aigoooo... since keluarga kami semakin ramai (additional kakak ipar and 2 cute toddlers) so kitorang guna 2 kereta. and of course i am the second driverla. Org dah kawin naik keta my bro and bujang naik keta aku lak..
Raya ke-3 kitorang open house so ini adalah hari raya terpenat kami sbb org tak putus2 datang. Bayangkan kawan2, kitorang open from 12-4 tp tetamu datang seawal 11 pagi dan tetamu terakhir beredar almost 11pm. Aigoooo almost 12 hours!
Raya ke-4 me mom dah start keja tp petang tu kitorang jalan2 jugakla..
Raya ke-5 pun kitorang beraya petang jer...
Raya ke-6 my adik dua2 balik ke kampus masing2
hari ni raya ke-7 aku tgh taip entry ni dan tiada perancangan nak berjalan tp aku tau me mom bakal paksa aku bejalan sekejapppp lagi...
Raya ke-8 family abangku akan pulang ke Sabah...
Raya ke-9 aku pulak akan pulang ke Putrajaya.. (time sure flies fast)
Raya ke-10 masuk ofis aigooooooo

Pengalaman beraya tahun ni meriah...best.... makan makan dan makan....

Pictures juseyooo....~~

me and Putri

me and alya

hug~~hugs~~


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN SEMUA...


p/s album raya belum sempat upload ke FB lg

0 comments:

 

Something for Nothing~~ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos