Tuesday, May 17, 2011

Aku baca buku!

Posted by Norazo at 9:00 PM
Aku hari tu sebok baca buku novel chenta melayu betajuk MAID. sekali baca makZ da tahu kesudahannya tp mak berdegil. Jujue ckp JANGAN! min min ckp BERANGAN tp mk degil mak teruskan jugak. Sesungguhbya ceta tu sangatlah mengarut dan x logik thp dewa tertinggi! Kalaupun ada org mcm tu tapi gerenti xderlah kot. Aku bnyk gak bca novel melayu tp aku tak pnh bca vuku ceta smpai meremang bulu roma. Namun, semasa baca buku tu aku goosebumb ok. Tekojut eden! Sbb goosebumb? Adegan romantik dia sgtlah romantik smpi aku geli geleman. Plus knp watak buku cerita petempuan semiskin, sehina tp SECANTIK DAN SEBAIK - alam. Watak lelaki kuang hajo, no manners, KAYA RAYA & SEHENSEM alam? Aku rasa Zaman aku study dlu aku suka baca sbb aku blm matang kot. Sbb skg aku. Dah matang, aku pn blh pikir manada org mccm tu dlm dunia ni kan hehehe... Klupn ada mst dah taken atau pn 1,2,3 jer yg tinggal. Oleh sbb watak pompuan swbaik alam, aku pn menilik diriku ini di thp mana. Ternyata no where near compare to the lady in the baook. Jauh benor bezanya. Hmmm mcm mna nih?

Oklah smpi d sni dlu mK mengarut. Bye bye

P/s all i can here now is my nice say ayam ayam sll da time hehe

1 comments:

Norazo Aslan on May 17, 2011 at 9:21 PM said...

Oleh sbbentry ni hntr pku tepon so abaikn keslhn ejaan k

 

Something for Nothing~~ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos