Monday, January 17, 2011

Kemalangan Boleh Terjadi

Posted by Norazo at 12:11 PM
Pagi² tadi macam besalah aku terlewat lagi. Sampai di parcel E, drop housemate d E2 then aku pn menuju ke basement parking E3! OTW tu aku siap nyanyi2 lagu Christina Aguilera Genie in a Bottle. Since di parking B2 ni ada selekoh tajam, lalu cermin adalah diperlukan untuk memberitahu pemandu bahawasanya ada kereta dr arah bertentangan. Aku yg asyik menyanyi lagu di atas terus asyik smpi keliru ngan cermin dalam keta dan cermin luar keta. Akibatnya ada kereta dtg dr arah depan. Mak tekejut gila terus tekan brek n kereta mak pun ikut terkejut hingga tayar mengeluarkan bunyi! takutttttt nasib bek sempat klu tak di pagi isnin yang boring ni mak belanggar ngan orang k. Bagi menambahkan keseronokan cerita ni, kereta yang hampir berlaga dengan kereta aku tu adalah keta officer bahagian sebelah yg satu level ngan kitorang ni. Malunya malunya malunyaaaaaaaa.... pokcik-pokcik dalam keta tu lak boleh gelak kat aku yg tahap terkejut ni.. haiyoooo

Walau bagaimanapun, perkara yang mak belajar hari ni adalah mak tau yang brek keta mak berfungsi dengan baik. I Love my SAA ^_____________^ di samping itu jangan menyanyi ok klu di tempat2 yg berisiko tinggi ;)

0 comments:

 

Something for Nothing~~ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos