Wednesday, January 12, 2011

Our Wednesday with Taylor Swift <--- tajuk berubah

Posted by Norazo at 6:54 PM
Semenjak berpindah semula ke Dasar dan semenjak hari tahun bermula ni hari2 pon sebok terutamanya hari Rabu. Walau bagaimanapun, hari2 sebelum dan selepas hari Rabu tu pn memang sebok tahap menyeram dan menyesakkan! so untuk edisi Rabu kali ni aku dah keluar pagi2 buta nak buat persiapan meeting. Time keluar tadi tu hari masih gelap ok haiyoooo... so here goes the pictures ^^

matahari belum timbul mak dah keluar phew

Since during meeting x boleh tangkap gmbr so xde gmbr meetingla. Tapi, gmbr lepas meeting ada semasa sesi makan2 dan bungkus2 haha

puter and taylor swift hehe sbg tokey kedai

ini adalah hasil bungkusan

taylor swift tengah membungkus hehe

sayur campur

tauhu sambal

ikan masak asam pedas!

ayam percik! dah habis dibungkus

cik puan fahiya pelanggan terakhir puter and taylor swift hehe

manakala gambar berikut merupakan pemandangan biasa di meja ku skarang

semak tak???? bak kata puter itu tandanya kita buat kerja hehehe

that's all bye bye

4 comments:

Miss Layaleya on January 12, 2011 at 7:44 PM said...

OMG.. nmpk sungguh x senon mukaku.. maluuuuuuuuuu!!!

LiLy KnoTWiSe on January 12, 2011 at 9:33 PM said...

senon lahhh someeyyy

Puteri Nuur At-Terawis on January 13, 2011 at 9:50 AM said...

or kita buat-buat sibuk :P

LiLy KnoTWiSe on January 13, 2011 at 10:05 AM said...

sebok la puter hahaha

 

Something for Nothing~~ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos