Monday, December 27, 2010

Kepayahan bangun pagi

Posted by Norazo at 11:40 AM




Aku ada masalah bangun pagi. Bangun pagi merupakan masalah besar bagiku selain masalah2 lain. Bangun pagi jak aku akan merengek dan mengeluh. Tau tak bangun pagi untk pergi kerja umpama pegi berperang??? yess is like a war for me! then lepas berjaya lepasi halangan bangun pagi ada lg halangan seterusnya iaitu mandi pagi (tp i mandi ok). air paip pagi di bulan Disember ni sangat sejuk. Bukan jer pagi, klu mandi tengahari pn sejuk lg. Apatah lagi malam dan pagi! penyeksaan. Aku bukan orang kaya. Manada heater kat umah ni. Mcm mana mo pegi London ni hmmm.. sah sah aku orang pulau ok. Iklim panas kat pulau Labuan tu. klu hidup kat tanah besar ni iklim dia sejuk sikit kot hehehehhe

My Labuan yang beriklim panas

London's winter manyak sejuk ooooo

Macam mana mo mengatasi masalah bangun pagi tulunnnnn tulunnnnn....

2 comments:

ogyzain on December 27, 2010 at 12:51 PM said...

macam mana mo tggl d london ni beh???hehehe...masak aing panas ba dulu sblm mandi...

LiLy KnoTWiSe on December 27, 2010 at 2:16 PM said...

masalahnya mo masak apa klu aku bangun jan 7.30 pagi hahaha

 

Something for Nothing~~ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos