Tuesday, October 12, 2010

PAKCIK POLIS TRAFFIK TOLONGLAH!!

Posted by Norazo at 1:13 PM

Sekarang ni rasa tensen sangat ngan keadaan traffik d putrajaya ni terutamanya pada waktu pagi. sang kala ada traffik sang waktu itula tekanan ku memuncak. bukan sekali gara2 kehadiran beliau aku pnya punch card merah. lebih dari 2x ok (banyak la tu kan). so cetanya membawak ke pagi tadi. seperti biasa para-para traffik gigih terpacak d traffik light dekat parcel e ni. so aku pn ngan geramnya ckpla

"klu time aku mo lalu dia tahan aku tumbukkkkk polis ni"

my hsemate pn cakap

"betul ah.. klu dia thn ko, ko mesti tumbuk"

then aku pn cakap,

"cepatla orang depan nanti klu ni polis tahan aku, aku terpaksa tumbuk diorang ni semua"

then yang ditakuti tu menjelma betul2 time aku di depan tu dia tahan keta kenari SAA ku. wainaaaaa.. terus aku teriak sikit (untuk makluman my aircond xde ok so org luar blh dgr kot) kebetulan ada 3 org polis n the polis yg terpacak kat tepi kiri dkt tiang lampu tu maybe blh dengar jeritan batinku n time tu aku sedang tekan paha my hsemate sbb menahan geram. my hsemate ketawa tebahak2 sbb aku just cakap nak tumbuk polis kan 5 saat lalu. Polis traffik sblh tiang tu pulak tegelak bila tgk adegan dalam keta kami. dia blh bgtau polis sebelah dia plk... time tu aku dah bukak seatbelt konon nak tumbuk polis. tp since ada 3 prg polis pki uniform sma so x igtla polis mna satu yg thn my lovely SAA.

ucapan kepada polis2 traffik putrajaya, diharap janganlaaa gigih sangat di waktu pagi tu. sesungguhnya ketiadaan kamu d sana ketika pagi lagi melancarkan laluan traffik daripada kamu kumpullllllll banyak2 then releaseeeeeeeeeee banyak.. tu yang bikin jam lagi.

sekian luahanku...

*gambar ambik dr google jerr...

0 comments:

 

Something for Nothing~~ Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos